آدرین آدرین ، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره

آدرین مموشک مامان

مسافرت های تابستانه

1395/5/12 12:54
نویسنده : مامان فدیا
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

خداروشکر پسر نازم که سال 95 تا اینجا برامون پر بوده از عروسی و مهمونی و

مسافرت و کلی روزای قشنگ و کنار هم تجربه کردیم

 

هر چند شما از بخش عروسی ها کمی تا قسمتی حذف شدی اخه خیلی

بدقلقی میکنی و نه به خودت خوش میگذره و نه به ما برای همین اصولا یکی با

شما خونه میموند که البته بیشتر این کار و مامانی انجام میده niniweblog.com

 

اما تو سفرها واقعا پسر خوبی بودی مخصوصا وقتی دسته جمعی رفتیم ماسال

و شاندرمن هم به شما خیلی خوش گذشت هم به ماها niniweblog.com

 

اما بعدش که من و شما دو تایی رفتیم ویلای خاله سارا بیشتر بیشتر به شما

خوش گذشت چون من به صورت تمام وقت در اختیار شما بودم niniweblog.com

 

و شما حتی یه کم به من مهلت ندادی یه پاساژ برم یا یه روز اقلا افتاب بگیرم niniweblog.com

 

و خلاصه فقط دنبال شما بودم که حسابی اب بازی کنی شن بازی کنی دنبال

قورباغه های بیچاره بکنی و یا کرما رو به زور از زیر شنها بکشی بیرووون ......niniweblog.comniniweblog.com

 

خلاصه حسابی با دریا دوست شده بودی و وقی خسته میشدی بهش میگفتی

دریا ایلابز من ایرم ایش اا بدا ایام !!!!!(یعنی دریا خدافظ من میرم پیش سارا بعدا

میام ) و دوباره فردا همین برنامه بود

 

هنوزم الان که برگشتیم خونه تا میخوایم بریم بیرون میگی بریم پیش دریا؟؟؟؟

 

و من امیدوارم این روزای خوب تا اخر تابستون بازم تکرار بشه

 

 

اینجا هم این حیوونای بیچاره از دست تو جرات نمیکردن بیان غذا بخورن چون دمبشونو میگرفتی با خودت میکشیدی

 

و ااز کل پاساژ گردی این نسیب من شد که شما رو سوار وسایل بازی کنم !!!!!

 

 

 

الهی قربون اون خنده هات بشم که با تمام وجود با دریا حال میکردیniniweblog.com

 

 

 

niniweblog.com

 

پسندها (9)

نظرات (8)

گیلدا
12 مرداد 95 13:40
همیشه شاد وخوش باشی عزیزم
مامان آروین
20 مرداد 95 12:19
سلام. همیشه به گردش و شادی خانومی. امیدوارم آدرین جون همیشه شاد و خندون باشه در کنار شما.
آیداکوچولو
21 مرداد 95 15:25
چه روزای قشنگی وچه مامانی مهربونی خوشی هاتون پایدا
مامان آنیسا
1 شهریور 95 16:19
همیشه خوش باشی عزیزم
کیان
2 شهریور 95 14:29
وای آدرین جون تو چه پسر شجاعی هستی که سر به سر اون پرنده ها میزاری . ظاهرا عاشق آب بازی هم که هستی من هم اخلاقم به شما کشیده با بابایی میریم شهر بازی عاشق دایناسور و چیزهای ترسناک هستم ولی از جاهای شلوغ مثل مهمونی خیلی خوشم نمیاد اون چهار چرخ رو هم که سوار شدید خیلی چیز جالبیه تا حالا ندیده بودیم
مامان فدیا
پاسخ
والااااا منم از این 4چرخا ندیده بووودم تو دریا کنار انقدر چیزای جدید و شیک و باحااال بووود کلی جالب بووو اما خیلی گرووون بوووود نیم ساعت 60000 تومن!!!!!!
امیرحسین
14 شهریور 95 15:20
روزهاتون همیشه به شادی باشه
کیان
15 شهریور 95 10:04
نیم ساعت 60 هزار تومن چه خبره من به بابام میگم تو شرکت با 60 هزار تومن کلشو درست کنن. سر گردنه شنیده بودیم اما نه به این شدتراستی خاله نیاز نیست آدرین جون رو مرکز بهداشت ببرید کار بیهودیه تازه روحه آدم رو خراب میکنه . همچین گفتند که چرا من لاغر شدم که مامانم نزدیک بود دعواشون کنه به ما گفتند که یک ماه دیگه دوباره بریم ولی ما اصلا هم نمیریم
مامان فدیا
پاسخ
دلم برا کیان جونی کلی تنگ شده بوداااااا اره منم حسابی با شما موافقم
مامان عفیفه
5 مهر 95 9:56
سلام.ممنون که به من سرزدین فاصله کم بچه ها اوایل سخت بود یه خورده اماالان شکرخداخیلی راضی ام به همه هم پیشنهادمیدم پشت سرهم بیارن