آدرین آدرین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آدرین مموشک مامان

عکسهایی از جنس پاییز

1395/8/29 12:17
نویسنده : مامان فدیا
532 بازدید
اشتراک گذاری

تو مطلب قبلی از اتفاق بد ابان حرف زدم اما الان میخوام واست عکسای مهر و ابانت و بذارم و تازه قرار کلی دیگه هم خوش بگذرونیم اخه اقای دکتر گفت تا اونجا که میشه خوشی و پارک جشن و مسافرت و شلوغی واست ایجادد کنیم تا زودتر استرست یادت بره و خوب خوب بشی عشق من بوس

 

اینا عکسای محرم هستش که ما به رسم 30 سال گذشته باز هم اومدیم هییت باباجون اینا دایی حامد وقتی یه کم از تو برزگتر بووود همیشه میخواست میکروفون و از مداح بگیره و بخونه و بعضی وقتا تو جاهای خلوت تر حتی میخوند و حالا خودش مداح این هییت شده و شما کنارش زنجیر میزنی آرام

 

 

ایشون هم اتریسا خانم دختر یکی از قدیمیترین دوستای من هستن من و خاله الهام از وقتی مدرسه نمیرفتیم تو این هییت و روزای محرم کلی بازی میکردیم و حتی وظیفه جارو زدن هییت با ما بوووود و حالا شما دو تا کوچولو تو این هییت همدیگرو دیدید

 

 

اینجا هم روز 7 امام هست که تو کرج مراسم الم کشی انجام میشه و ما منتظر بودیم ک ببینیم

 

و اینجا یه عصر جمعه پاییز با عمو محسن اینا رفتیم برگ بازی و کلی تو برگها باازی کردیم

 

 

اخه قربونت بشم که هر کی با هر ژستی عکس میگرفت تو هم انجامش میدادی و اینجا عین ما اومدی زود سرت و گذاشتی زمینخندونکزیبا

 

 

و در اخر هم عکس تولد مامان جووون رو میذارم که تو عاشقش هستی به راحتی من رو بهش میفروشی تعجبخندونک و عصرها که از سر کار میایم دنبالت به جای اینکه منو بغل کنی میری بغل مامان جوون یا باباجوونو به من میگی ایو انتون(برو خونتون!!!!) من نمییییام

امیدوارم سالهای سال سالم و شاد سایشون بالای سرمون باشه

پسندها (6)

نظرات (2)

گیلدا
3 آذر 95 22:21
عزیزم چه عکسای خوشگلی همیشه به گشت و شادی
کیان
28 آذر 95 14:43
ای ادرین ناقولا از فرصت استفاده کردی بوسو چسبوندیا