آدرین آدرین ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آدرین مموشک مامان

خلاصه ای از زمستان 95 و بهار 96

1396/3/17 10:18
نویسنده : مامان فدیا
415 بازدید
اشتراک گذاری

خوب پسر قشنگی به علت این دور بودن خیلی طولانی الان نمیتونم تمام اتفاق هایی که تو این چند ماه گذشته روی داده برات تعریف کنم

اما خوب اینو میتونم بهت بگم که تقریبا 80 دصد اتفاقهای خوب گشت و گذار و مهمونی و مسافرت بوده و این کلی جای خدا رو شکر کردن داره

و اون 20 درصد هم یکیش که خیلی هم مهم بود این بود که شما تقربا دو ماه یه کار جدید میکنی که اصلا قابل تحمل و هضم نیست و این موضوع دقیقا از بعد از پوشک گرفتن شروع شد

هر چند وقت تقریبا هر چند روز یک بار سر یه موضوع خیلی پیش پا افتاده که هر بار هم یه چیزی بوده شروع میکنی به جیغ زدن بلند گریه کردن و خودتو به زمین زدن و به هیچ صراطی هم مستقیم نیستی و این کار و شاید تا 1 ساعت به طور مداوم ادامه میدی بعضی وقتا تو اون شرایط حتی حاضر بودم بمیرم از شدت عصبانیت چون یه بار این موضوع تو پارک بود همه نگاهت میکردن یه بار تو صف یه ابشار که نه راه پس داشتم و نه راه پیش و چقدر شرمنده شدم و یه بار هم تو یکی از شهرهای کوچیک اطراف زنجان رفته بودیم واسه مرسم خاک سپاری که چنان این کار و کردی بعدا که بابام اونجا بود میگفت همه تا چند روز در مورد تو حرف میزدن و اینکه باید حتما برا دعا بگیریم شاید جن وارد بدنت شده و من وقتی اینو شنیدم چقدر ناراحت شدم

میخواستم برم پیش یه مشاور که فعلا حدود دو هفته شد ه که این موضوع دوباره اتفاق نیافتاده و من هم دست نگه داشتم

لبته یه چیزی هم بگم الان یه ماه داری دوباره میری مهد اخه یه جورایی مامان جون و باباجون جوابت کردن که یه دلیلش همین گریه هایی بود که تعرف کردم و خوب جالب اینه که از وقتی میری مهد خیلی خیلی بهتر شدی اروم تر شدی و این کار و تا به حال توی مهد انجام ندادی

قرا ر بود بعد از پوشک گرفتن پروسه مهد شروع بشه که خیلی خوب هم پیش دفت و خیلی زود عادت کردی و تو مهد هم خیلی ازت تعریف میکنن که حرف گوش میدی

پسندها (2)

نظرات (0)