آدرین آدرین ، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

آدرین مموشک مامان

اتلیه خوب نی نی کاج و تولد ادرین

1394/3/9 10:14
نویسنده : مامان فدیا
932 بازدید
اشتراک گذاری

پسری مامان عکسایی که واسه تودت تو اتلیه نی نی کاج سعادت اباد گرفتیم بالاخره اسکن کردم و واست میذارم

البته قبلش بگم که روز اتلیه تو چقدر پسر خوبی بودی و حسابی همکاری کردی که من اصلا باورم نمیشد

و در ضمن کارکنان اتلیه هم واقعا مهربون و با حوصله بودند و کارشونو خیلی خوب بلد بودند تند تند مدلهای مختلف ازت عکس انداختن و با قیمت خیلی خوب بدون ورودیه و حتی بعد این همه عکس اصلا اجباری نبود که چند تا عکس انتخاب کنیم و من که کل کرج و زیر ورو کرده بودم و اخر سر هم امدیم تهران واقعا از انتخابم راضی بودم به همه مامانا یی که تو تهران یا کرج هستن هم میگم که اونجا رو انتخاب کنن اخه الاوه بر همه اینا خیلی هم خوش قول بودن 5 روز بعد همه عکسهای شما رو تحویل دادن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (14)

شبنم.س
9 خرداد 94 15:26
ایجان چه عکسایی.ماشالله به آدرین جون.
عمه فروغ
15 خرداد 94 12:56
ای جونم چه عکس های خوشگلی مبارک باشه آدرین گلم ان شاا.. عکس های آتلیه دامادیت از دیدنشون لذت بردم ممنون از این که به ما سر زدید آدرین گلم رو هم ببوسید
طناز (مامان آروين)
18 خرداد 94 15:07
عكسايآدرين جون محشره. خدا حفظش كنه.
اعظم
31 خرداد 94 15:33
چقدر عکساش قشنگ شده خدا حفظش کنه گل پسرتونو
مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
2 تیر 94 14:17
به به چه عکسای خوشملی چه پسل خوشملتری
مامان فدیا
پاسخ
ممنون از شما
مامان فدیا
3 تیر 94 13:24
ممنون از همه مامانای مهربون که به ما سر زدید
مامان فهیمه
3 تیر 94 16:32
واااای چه عکسای خوشکلی ماشالا مامانی اسپند دود کن واسه گل پسرمون
مامان فدیا
پاسخ
چشم ممنون چشماتون قشنگ میبینه مامان مهربون
مامانی علی(زینب)
4 تیر 94 2:12
عکسا عالییییییی منکه از اول علی به دنیا اومده میخوام ببرمش آتلیه قسمت نمیشه.نمیدونم چرا
مامان فدیا
پاسخ
امیدوارم زود زود یه اتلیه خوب پیدا کنید و برید تا این لحظه های قشنگ ثبت بشن
مامان مژگان
4 تیر 94 11:18
چه عکسای نازی.خدا حفظش کنه
مامان فدیا
پاسخ
ممنون گیلاس کوچولوی شما رو هم همینطور
مامان عفیفه
9 تیر 94 1:54
ماشاءالله خداحفظش کنه
مامان فدیا
پاسخ
ممنون نی نی خوشگل شما رو هم سلامت نگه داره واستون
طناز (مامان آروين)
9 تیر 94 8:01
چه عكسايي قشنگي.....، به به چه گل پسري
مامان فدیا
پاسخ
ممنونم واقعا اتلیه خوبی بود و ادرینم خوب همکاری کرد
طناز (مامان آروين)
9 تیر 94 8:10
جه عكسائي قشنگي..........مامام آدرين من ميهوام تقلب كنم ازمدل عكس آدرين جون
مامان فدیا
پاسخ
خواهش میکنم شما صاحب اختیارید خوشحالم که از نظرتون قشنگ شدن عکسا
مامان لیلا
9 تیر 94 10:07
وای چه عکسااااتتی نازی بخووووورمش
مامان فدیا
پاسخ
خالهجون همکاری کردم تا خانم عکاس اسن عکسا رو ازم گرفت
مامان راضی
22 تیر 94 14:50
چه پسر خوشجلی خدا حفظش کنه
مامان فدیا
پاسخ
ممنون لطف دارید خاله جون