آدرین آدرین ، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

آدرین مموشک مامان

روزمرگی های ادرین

1394/4/7 14:04
نویسنده : مامان فدیا
936 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگی مامان روز به روز کارهای قشنگ تری از خودت نشون میدی و همه رو 

 

عاشق خودت میکنی دیگه همه دلشون واسه تو تنگ میشه و سرا تو رو میگیرن

 

فکر کنم من و بابایی باید به تو حسودی کنیم اخه اه یه جایی بریم و تو رو نبریم اصلا

راهمون نمیدن و همه ما رو واسه دیدن تو میخوان niniweblog.com

 

تو هم خوب بلدی چطوری خودت شیرین کنی واسه همه یکی از کارایی که جدید

 

میکنی اینه که اگه یکی دستش گوشی باشه یکی از اسباب بازی هاتو میبری یو

میگی داااااااا یعنی دالی بعد که حواسشون رو پرت کردی با خنده گوشی رو

 

نشون میدی و دستت دراز میکنی و انقدر این کار رو جالب انجام میدی که

 

همیشه هم موفق میشی و اسباب بازیتو میدی و گوشی رو میگیری niniweblog.comniniweblog.com

 

و یکی دیگه از کارات وقتی هستش که یه مزه جدید رو میخوای امتحان کنی یا

 

وقتی که یه چیزی بخوری که مزه خیلی زیادی داشته باشه

 

مثلا اینجا داری لواشک میخوری اول اروم مزه میکنی

 

 

 

بعد یه نگاه به ما میکنی صدامون میکنی یا اگه حواسم نباشه تو صورتم دولا میشی و قیافت اینجوری میکنی

 

 

 

و وقتی میبینی که داریم نگاهت میکنیم به عکس العمل ما کلی میخندی

 

الهی قربون این اداهات بشم که میدونی چه جوری همه رو عاشق کنی

 

خدارو شکر که اشتهاتم دوباره خوب شده و مخصوصا میوه و تنقلات رو

خیلی خوب میخوری انقدر قشنگ کنار ما دم سفره میشینی و هر چی

 

برات میذارم رو با دست میخوری البته اول ظرف بر میگردونی بعدش از رو

 

زیرانداز بر میداری و میخوری خلاصه همه جا رو غذا میدی niniweblog.comniniweblog.com

 

تو مهدم همه از شما راضین و میگن خیلی بهتر شدی و فکر کنم یه مدتی از

 

دست دندونهات راحتیم وتی میام دنبالت دم مهد جدیدا مثل بچه های بزرگتر

 

همین که صدای زنگ میای تو هم دنبالشون میدوی دم در که و اگه من باشم

 

چنان با خنده و عشق دستات واسم باز میکنی که اون لحظه کل دنیا مال من

 

میشه niniweblog.com

 

در ضمن پسر مامان علاوه بر ماشین و توپ عاشق عروسک هم هست و

من اینو خیلی دوست دارم که مثل خیلی از پسر بچه ها فقط از کارهای

خشن خوشت نمیاد و عروسک و دوست داری بوسش میکنی اگه سوار

تاپ بشی حتما با خودت سوارش میکنی یا وقتی میخوای رو مامای

مامان بخوابی نی نی رو هم میاری و بغلش میکنی شیشت میذاری

دهنش اخرم میذاریش روی صورتت و خوابت میبره niniweblog.comniniweblog.com

راستی رفتیم اخر هفته پارک چمران با غزاله جون کلی بازی کردی و کیف

کردی تازه چون غزاله با ما اومد خونمون فرداش با هم اومدیم سر کار من

که شما حسابی شیطونی کردی و دیگه حالا حالا ها اینورا نمیارمت یه

لحظه بند نمیشدی یه جا دیگه غزاله هم از دستت کلافه شده بود و هی

میخواستی بری بیرون اما خوب تو پارک کلی اسباب بازی سوار شدی

قربونت برم که تمام اونا مال بچه های 3 سال به بالا بود اما شما همرو

 

سوار میشدی تازه نه تنها نمیترسی تازه همش به زور پیادت میکردیم

 

 

 

قربونت برم که اینجا دیگه حسابی خسته شده بودی اخه قبلشم وقتی

 

بابایی تو زمین چمن بازی میکرد تو هم کنار زمین هی با توپت اینور و اونور

 

میرفتی قول میدم این دفعه از کنار زمین فوتبال هم ازت عکس بگیرم  تازه

 

بعدشم که واسه افطار اومدیم و نشستیم از بغل اوجا تو یه جوب

 

خوشگل اب خنک و تمیز رودخانه کرج رد میشد که تا بابایی و عمو پاشونو

 

کردن تو اب شما هم تندی کفشاتو در اوردی با اینکه اب خیلی سرد بود

 

پاهای کوچولوت کردی تو اب اهی مامان فدات شم که طوطی کوچولویی

 

 

 

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
8 تیر 94 1:48
هزار ماشاءالله . لذت بردم . فدای شیطنتاش بشم من . مرد کوچولوی ناز و با نمک.
مامان فدیا
پاسخ
ممنونم مامان مهربون
مامان آروین
8 تیر 94 10:56
ماشاء الله به این پسر بازیگوش و ناز. خدا حفظش کنه براتون عزیزم.
مامان فدیا
پاسخ
واقعا بازیگوش مال یه لحظش این پسر ما خاله جون
مامان مینا و باباسعید
8 تیر 94 16:09
سلام همیشه به گردش و شادی.مرسی که بهمون سرزدید
مامان فدیا
پاسخ
خواهش میکنم وبلاگ خیلی قشنگی داشتید و از خوندنش لذت بردم مخصوصا وقتی میبینم کارای دخملتون چقدر شبیه ادرین خندم میگیره
شاپرک مامی
9 تیر 94 2:41
link shodid azizam
مامان فدیا
پاسخ
ممنون خانم باعث افتخاره
مامان لیلا
9 تیر 94 10:05
ای جانننننم چه پسر نازی خدا حفظش کنه
مامان فدیا
پاسخ
ممنون مامان مهربون نی نی شما هم همینطور
♥مامان مهدیس♥
9 تیر 94 13:05
خیلی باحال لواشک میخوره ببوسشمرسی اومدی پیشمون
مامان فدیا
پاسخ
ممنون چشم حتما
مامان سحر
9 تیر 94 14:32
ماشالله چه پسر نازی خدا حفظش کنه
مامان فدیا
پاسخ
ممنونم لطف دارید
مامان لیدا
9 تیر 94 14:52
جووونم چه بانمکه خدا حفظش کنه ممنون که بهمون سر زدید من با اجازه لینکتون میکنم
مامان فدیا
پاسخ
باعث افتخاره ممنون
مامان نیکان
9 تیر 94 16:56
عزیزم خداحفظت کنه.موهات منو کشته.اینقد دوست دارم پسر بچه فشن باشه.از دست اطرافیانم بخصوص مامان بزرگها نمیتونم موی نیکان رو بلند کنم
مامان فدیا
پاسخ
عزیزم واقعا همینه منم تا الان کلی مقاومت کردم که موهاش نزدم از اول اما الان همه میگن گرمه و اذیت میشه اما اصلا دلم نمیاد
مامان محمد عارف
9 تیر 94 21:56
چه بامزه لواشک خورده دلم خواست
مامان فدیا
پاسخ
بفرمایید شمام
مامان فهیمه
10 تیر 94 9:47
عکس دومشووووووو واااای وروووووجک موش بخورتت چه خوب میشینه تو وسایل بازی ایمانو بردم سوار کردم گریه کرد ترسید
مامان فدیا
پاسخ
این بچه از هیچی نمیترسه تازه اون چرخ فلک گنده هرو نشون میداد میگفت دد دد(بده) از رو همش هم با گریه بلند شد
مامان امیرعلی
10 تیر 94 12:31
ماشالله پسری چه شیطون شدی خوشگلم.عزیزم لینک شدی به مام سر بزن
مامان فدیا
پاسخ
ممنونم لطف کردید چشم حتما
مامان فهیمه
10 تیر 94 14:19
ماشاالله چه پسر ناز بازیگوشی. منم از عروسک بغل کردن پسرا خیلی خوشم میاد. معلومه در آینده خونواده دوست میشن
مامان فدیا
پاسخ
,واقعا هم همینجوره محبت کردن و خشن نبودن یاد میگیره
مامان مینا
13 تیر 94 3:05
ماشالله چه کوچولوی نازی دارید. خدا حفظش کنه
مامان فدیا
پاسخ
ممننون لفطف دارید
گیلدا
13 تیر 94 15:38
چه پسر نازی خدا حفظش کنه منم لینکتون کردم عزیزم
مامان فدیا
پاسخ
ممنون باعث افتخاره
مامانِ بی قرار
14 تیر 94 8:40
عزیز دلم چقدر تو بامزه ای. دالی می گه واسه گول زدن بقیه خیلـــــــــــــــــــــــــی بامزه ست. ان شالله شاهد بزرگ شدنش باشی.
مامان فدیا
پاسخ
ممنون خاله جون امیدوارم خیلی زود شما میای میگی از دست نینیت چه ها میکشی
ĸoѕαr
14 تیر 94 16:14
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید . دووووووستون دارم.
مامان فدیا
پاسخ
چشم حتما
مامان نیکان
14 تیر 94 18:27
عزیزم بیشتر پستهاتو خوندم.خیلی عالیه،فقط چیزی که خیلی نظرمو جلب کرد سفرهای شمالتونه.ماکه تو شمالیم اینقد جاهارو نمیریم ونمیشناسیمآدرین جون اذیت نمیکنه؟آهان جالب اینجا بود که شما کارمند هم هستی.موندم تو حس وحال سفریت عزیزم.خیلی عالیه این روحیه.
مامان فدیا
پاسخ
ممنون که وقت گذاشتید و خوندید خوب اصولا کسایی که سر کار میرن بیشتر رو تعطیلات برنامه ریزی میکنن تا یه کم استراحت کنن ما اصولا واسه مسافرت رفتن خیلی سخت نمیگیرم همین که یه پایه داشته باشیم بار سفررو میبندیم ادرین هم که چی بگم کلا بچه ارومی نیست و اذیت زیاد داره اما بیشتر سفرها مامان و بابام همراهم بودن که بودنشون زحمت منو خیلی کم میکنه و در ضمن اصولا ادم وقتی جایی ساکن قدرشو نمیدونه و ازش استفاده نمیکنه ما هم کلی از جاهای تهران و تا حالا نگشتیم
مامان علی مردان
18 تیر 94 3:14
سلام خانومی فدای این مموشک ناز آدرین ججججوووووننننن ببوسیدش خانومی لینک شدین ببخشید دیر اومدم
مامان فدیا
پاسخ
ممنون لطف کردید خاله مهربون
مامان نیلوفر
18 تیر 94 16:36
ماشالله به این پسر بازیگوش و نازهمیشه به تفریح باشید خوبه که نمیترسه سوار وسایل شهربازی میشه خدا حفظش کنه
مامان فدیا
پاسخ
نه این پسری کلا ترس تو کارش نیست هر چی هیجان بیشتر ادرین خوشحال تر
مامان اعظم
20 تیر 94 13:17
مثل دختر من شیطون این پسر نازی خدا حفظش کنه این پسر نازو
مامان فدیا
پاسخ
وااااای شیطون مال یه لحظش