آدرین آدرین ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

آدرین مموشک مامان

شیطنتهای آقا پسری

1393/9/6 12:21
نویسنده : مامان فدیا
272 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه حسابی شیطون شدیو کلی کارای جدید میکنی دیگه تا میزارمت زمین میرم به کارام برسم زودی دنبال من میایو تازه راه ها رو هم یاد گرفتی اگه تو اتاق باشم از کجا باید بیای اگه تو اشپزخونه باشم از کجا ؟؟

چند روز پیش هم اومدی دم اشپزخانه تازه داری صندلیو میگیری که بلند بشی یعنی یه کوچولو دیر رسیده بودم افتاده بود رو کلت

دیگه همه چیو میگیری میکشی منم که میشینم پیشت زودی میای از پای من میگیری و بلند میشی

فکر کنم چند روز دیگه بدون کمک بلند بشی خیلی حواسم باید بهت باشه وگرنه یه بلایی سر خودت میاری

1000 ماشالا که یه لحظه آروم و قرار نداری و کلی تحرک داری

جدیدا بابایی که میاد خونه کلی ذوق میکنیو جیق میکشی

اما خوبیش اینه که کلا غریبی نمیکنی واسه اشناها ذوق میکنی اما واسه غریبه ها هم لبخند میزنی

در ضمن عاشق آبی و با حموم کردن کلی حال میکنی تا میریم توی حمام کلی دست و پا میزنی و بلند میخندی

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان زهره
6 آذر 93 12:26
ممنون یه ساعت بشینه تو آب بازم هیچی نمیگه
مامانی معین
16 آذر 93 11:02
با اجازه من لیکتون کردم .
مامان فدیا
17 آذر 93 9:20
ممنون لطف کردید