آدرین آدرین ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آدرین مموشک مامان

آدرین و اولین پارک

1393/10/30 11:34
نویسنده : مامان فدیا
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

خدارو شکر میکنم که تا الان هر وقت اومدم تو وبلاگت قرار بوده واست از اتفاقهای خوب خوب بنویسم

و این بار هم میخوام واست از روزی بگم که تازه وارد  9 ماهگی شده بودی و روز جمعه بود و ما خونه باباجون بودیم که یهو هوس کردیم قبل ناهار تو رو بگذاریم تو کالاسکه و همون اطاف پیاده یه چرخی بزنیم همون نزدیک یه پارک کوچیک هست که اون موقع ها که من و دایی هم کوچیک بودیم 2تایی میومدیم و کلی توش بازی میکردیم و چند سالی بود که دیگه نرفته بودم

خلاصه وقتی وارد شدیم و واسه اولین بار اروم تو رو گذاشتم تو تاپ تو چنان ذوقی کردی که باورم نمیشد عاشق اونجا  شده بودی و کلی تاپ بازی کردی اونم با سرعت niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

سرسره هم کلی دوست داشتی هی به بابایی میگفتی تو رو بذاره اون بالا که سر بخوری

و خلاصه انقدر بازی کردی و هربچه ای هم که میومد سوار تاپ بشه جیغ میزدی که من نمیخوام پیاده شم و بابا رو مجبور میکردی رو تاپ بزرگه بشینه و شما رو بغل کنه که خوابت برد

و خلاصه کلی کیف کردی و دیگه تاپ تاپ عباسی هم فهمیدی چنه !!!!!

و حالا منم که تازه فهمیدم شما چقدر هیجان دوست داری و از هیچی هم نمیترسی کلی کیف کردم که این رفتارت مثل خودم شده و هفته بعد بردمت بازینو اونجا هم کلی خوش گذروندی از هیچ کدوم نمیترسیدی حتی وقتی تنها سوار بعضی وسایل میشدی که حتی پات به زمینش نمیرسید اصلا نمیگفتی منو بردار !!!!!niniweblog.comniniweblog.com

ببین پسرم این هواپیما رو واست شارژ کردیم کلی باهاش حال کردی وقتی میچرخید و بالا پایین میرفت یه دونه از اون تاپا هم با غزاله سوار شدی کمربندتم بستی و قتی شروع کرد چرخیدن و بالا پایین رفتن کلی اطراف رو نگاه میکردی niniweblog.com

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)