آدرین آدرین ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آدرین مموشک مامان

مموشک و کارهای جدید در 9 ماهگی

1393/10/30 12:38
نویسنده : مامان فدیا
370 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان با ورود به 9 ماهگی هر روز یه کار جدید یاد میگیری و عشق مامان و بابا رو نسبت به خودت 1000 برابر میکنی دیگه کامل میگی مامان مخصوصا وقتی حواسم بهت نباشه میگی ماماما و وقتی نگاهت میکنم بهم میخندی niniweblog.comniniweblog.com

دیگه روی پاهات بدون نگه داشتنت میمونی از همه مبلها میگیرو خونرو دور میزنی کلی بازی دوست داری و به عکس و العمل ما نسبت به خودت خیلی توجه میکنی و تا حس کنی ما نسبت به یه کاری حساسیت نشون دادیم سریع اون کار رو تکرار میکنی و با بدجنسی به ماها نگاه میکنی !!!!!niniweblog.comniniweblog.com

اما خوب عشق مامان خبر بد اینکه این هفته یه مریضی خیلی سخت گرفتی که حتی کارت داشت به بیمارستان میرسید که جا نداشتن بستری کنن و اتفاقا بهتر شد و ما تو خونه بهتر ازت نگهداری کردیم و بعد ز چند روز خوب شدی خیلی روزای سختی بود قربونت برم همه ناراحت بودن که تو روز به روز لاغرتر میشدی و بیرون روی وحشتناک داشتی باباجون که حتی شبها هم نمیخوابید تا صبح با من وبابا بیدار میموند بالاسر تو niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اما خوب خدارو شکر که کم کم خوب شدی و ما هم از خونه باباجون و مامان جون اومدیم خونمون چند روزی هم بامن میومدی سر کار شایدم دیگه از این ماه کلا ببرمت سر کارم و اینجا یه پرستار واست بگیرم که ازت نگهداری کنه آخه این چند وقت همه من و دعوا میکردن که چون تو رو گذاشتم مهد این اتفاق افتاده niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان روشا
1 بهمن 93 18:10
سلام عزیزم 9ماهگیت مبارک فدات انشاالله که دیگه هیچ وقت سرمانخوری آخه مامانش چرامواظب گل پسرمون نیستی ، 9ماهگیت مبارک عشیشم
مامان یسنا
7 بهمن 93 9:15
سلام ممنون از اینکه به وبلاگ دخترم سر زدید ما شهر اردبیل زندگی می کنیم ولی فکر کنم این مسابقه سراسری بود
مامان امیرعلی
7 بهمن 93 10:36
ماشاالله...چه پسری..خداحفظش کنه
مامان فهیمه
8 بهمن 93 8:19
ماشالا یه اسفند واسه گل پسرت دود کن اینقد زود راه افتاده پسر کوچولوی من تو دوازده ماهگی هنوز تازه از وسایل میگیره بلند میشه البته پسر من خیلی محتاطه ولی فک کنم آدرین جون سر نترسی داره چشم بد ازش دور باشه ممنون که بهم سر زدی لینکت کردم دوست داشتی تو هم لینکم کن
مامی پدرام فینگیل
11 بهمن 93 14:59
مامان فلور
13 بهمن 93 9:28
آدرین خوشگل و ناز خیلی کارات جالبه و وبلاگت هم مثله خودت قشنگه ...همیشه سلامت و خندان باشی
مامان آنیسا
18 بهمن 93 18:01
آخی عزیزم خداروشکر که بخیر گذشته و حال آقاکوچولومون خوب شده
مامان فدیا
21 بهمن 93 10:17
ممنون از همگی به خاطر نظرات قشنگتون
مامان فدیا
21 بهمن 93 10:18
مامان یسنا خیلی مسابقه جالبی بوده اما این که چه شکلی از این جور مسابقه ها یا برنامه ها با خبر بشیم رو نمیدونم
مامان فدیا
21 بهمن 93 10:21
مامان فهیمه جون به جاش الان راحت بودی من از 7 ماهگی ادرین یه نگهبان 24 ساعت شدم چون هر لحظه امکان افتادن داره حتی از یه پارچه اویزون هم میگیره که بلند بشه الانم که یاد گرفته با دیوار هم بلند میشه و کل طول دیوار رو راه میره
مامان دلنیا
21 بهمن 93 15:30
9ماهگیت مبارک عزیزم. ایشالله 120 ساله شی
مامان سبحان
22 بهمن 93 14:18
خاله جون داخل قسمت گیوندهای روزانه اسم وبلاک ما رو بنویسین بعد ثبت میشه داخل وبلاگتون
مامان فدیا
25 بهمن 93 9:02
ممنون مامان دلنیا که به ما سر زدی
میترا
31 تیر 94 6:21
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن
مامان فدیا
پاسخ
ممنون لطف دارید چشم
آرش
1 مرداد 94 13:44
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم