آدرین آدرین ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آدرین مموشک مامان

و شیرین زبونیهای بینهایت

1395/4/6 11:50
نویسنده : مامان فدیا
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگ من الان خیلی عصبانیم میدونی چرا ؟؟ چون الان نزدیک 1 ساعت واسه تو نوشتم و کل این یه ماه و توضیح دادم و درست در اخرین لحظه کامپیوتر هنگ کر وهمش پرید و من نمیدونم الان بازم ذهنم یاری میکنه و اعصابم میکشه که دوباره بنویسم ؟؟؟!!!!!!!niniweblog.comniniweblog.com

کل مطلب این بار به شیرین زبونیهای تو مربوط میشه

اخه من خیلی زوتر از اینا منتظر بودم که شما واسه مامان حرف بزنی اما خوب به نظر من حسابی تنبلی کردی

هر چند الانم بیشتر وقتا من باید نقش چلنگر و ایفا کنم و حرفات و واسه دیگران ترجمه کنم !!!!!!niniweblog.com

ولی حسابی داری با حرف زدنات دل میبری یه سریش و واست مینویسم

تا من گوشی دستم میگیرم میای سرت و کج میکنی و با ناز میگی ایلیااااااااااا اوشیت و ایدی من ؟؟؟؟(فدیا گوشیت و میدی من ؟)

و اولین بار که صدات و اینجوری کردی تا من گول بخورم من تا یک ساعت تو هنگ بودم که اخه از کجا یاد گرفتی ؟؟niniweblog.com

وقتی میخوایبری ددر میری به بابا میگی اپووود اریم اضر شیم اریم ددر قام قام نانای؟(داوود بریم حاضر شیم بریم ددر با ماشین اهنگ کوش بدیم ؟؟)

کلا تا من میرم یه کم ارایش کنم یا لباس عوض کنم سریع میمای میگی مامااااااان اضر شودی؟؟

دیگه این ماه زورت رسید خودت در یخچال و باز میکنی و حتی قدت به اب سرد کن یخچال هم رسید و دیگه کار من در اومده تند تند اب میخوای niniweblog.comniniweblog.com

اون روز داشتم با تلفت حرف میزدم دیدم هی تو راه سالن و اشپز خونه میری و میای حرفم تموم شد اومدم دیدم بله گل مصنوعی رو میز و گذاشتی رو مبل هی داری اب میاری میریزی توش niniweblog.comو میگی به گوگااااا اب دادم !!!!!!!! ( به گلا اب دادم niniweblog.comniniweblog.com

در یخچال باز میکنی میگی وااااااااااای دیلاس سیب اندونه اردالو اوگووور ( گیلاس هندونه سیب زردالو انگور) ویکیش انتخاب میکنی و میبری میخوری niniweblog.com

خدا رو شکر حسابی میوه خوری و غذاتم خیلی خیلی بهتر شده و من خیلی خدا رو شکر میکنم که دیگه مشکلی ندارم niniweblog.com

این ماه خیلی میریم پارک و تا از دور چرخ و فلک پارک چمران و میبنیی میگی وااای ارخ اولک اوردره تاپ( چرخ و فلک سرسره تاپ ) و حتی اگهقرارم نباشه بریم پارک باز دلمون نمیاد و یه سر میریم

با زن داییت حسابی رابطت خوبه و وقتی هست دیگه دم پر من پیدات نمیشه من تو این هفته دو تا افطاری به کل فامیلا دادم و زندایی تابنده خیلی کمکم کرد ظهر خیلی خسته شد و خواست یه کم بخوابه تا مهمونا بیان تو هم تندی رفتی پیشش و نمیذاشتی niniweblog.comاونم بلند منو صدا کرد که فدیا ادرین نمیذاره من بخوابم و تو هم سریع پشت سرش داد زدی الیااااااا ادنده ایذاره من ایخوابم !!!!!!!!!!!!!!!! ( فدیا تابنده نمیذاره من بخوابم ) و من و تابنده با 6 تا چشم اضافه تو رو نگاه کردیم که کاملا حق به جانب داشتی چوقولی میکردی !!!!!!!niniweblog.comniniweblog.com

صبح ها عادت داری سرلاک بخوری و من چون تعداد قاشقایی که میریزم و میشمرم دیدم اون روز تو هم کامل تا ده میشمری

البته یه بدی اینه که اصلا حوصله کتاب خوندن نداری تا واست کتاب میارم پارش میکنی و نمیذاری من واست بخونم واسه همین هنوز واست مداد رنگی یا دفتر نقاشی نخریدم که این خیلی بد niniweblog.com

به حسنی علاقه خیلی خیلی زیادی داری و اگه 4 ساعت پشت هم واست بذارم با علاقه نگاه میکنی به سیدی های خاله ستاره

اما کارتون زیاد دوست نداری فقط دو تا از کارتونهای جم جونیور یکی ماشین فضایی و پو تی کو فکر کنم اسمش اما از الکی تا ما تلوزیون نگاه میکنیم میگی بزن ام اونیووور (جم جونیور )

و دو تا عروسی داشتیم اما شما تو عروسی اول خیلی اذیت کردی حتی یه لحظه تو سالن نمیموندی همش جیغ میزدی بریم دیگهبا این که میدونم باج دادن چقدر کار بدیه اما مجبور شدم گوشیم بدم بهت تا اقلا یه ساعت بشینی تا بابا ت بتونه شام بخوره واسه همین عروسی دوم بابات کلا نیومد و موند تو رو نگه داره فقط قبلش رفتیم اتلیه که ر کمال ناباوری همکاری کردی و عکس انداختی !!!!!

حالا باعکسات کمی خاطرات مرور کنیم

 

چند تا عکس از پارکایی که رفتیم

 

چند باری بیرون شام خوردیم که خوب تو این جور مواقع فقط سیب زمینی میخوری و تا گارسون میاد میگی عامو ایب انی ابرد (عمو سیب زمینی اورد)

با باباجووون در حال بازی که بهش میگی بابا حشااااان (بابا حسام ) و خوردن بستنی مامان پز که دیگه یاد گرفتی میای میگی مامان استنی اری؟؟بستنی داری؟

اینم تراس مامان جون که تو ارادت خاصی بهش داری

واین هم پسر عمو ارش که تو علاقه زیادی داری هی شیر یا پستونک بکنی تو دهنش و اینجا بچه سیر بووود تمام شیر ها داره از دهنش میاد بیرون!!!!

وقتی با ماشین میریم بیرون بعضی وقتا که دست از سر اهنگ بیچاره برداری میای و به من ماشینا رو نشون میدی مثلا تاکسی رو میشناسی ماشینای شکل مال داوود یا بابا جون حشان و یا ماشین مثل مال لیلا رو niniweblog.com

اینجا دست کش من و برداشتی هی زدی به کابینت و درش هی باز کردی بستی تا دستگیرش در اومد بعد به من میگی دیدی اوشتم ؟؟ دیدی شستم ؟

اماده شدی بری افطلری و چون زود رسیدیم یه سر پارکم رفتی

و در اخر یه عکس از زمان نانا گوش دادن

 

 

 


 

پسندها (6)

نظرات (6)

فروشگاه ونیزی
6 تیر 95 13:41
سلام مامان فریا. تخفیف خوبی برای رمضان داریم. مطمئن هستم مامانت از محصولات آشپزخونه مون خوشش میاد چون از وبلاگتون معلومه که با سلیقه است. خدا نگهدارتون
محجوب بانو
7 تیر 95 3:18
ووووی دقیقا میدونم چی میکیییی خواهر من وقتی مطلبام میپره اینجوریمممدقیقا ماشالله پسر شیرینی داری انشالله همیشه سلامت باشید
مامان فدیا
پاسخ
خوبه شما منو درک کردی
بابای ملیسا خانم ناناز
7 تیر 95 16:34
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، این حقیر : بابای ملیسا خانم ناز و خوشگل ، وبلاگ دخترم رو با عکسهای سفر به شمال و شهر بازی به روز کردم . خیلی خوشحال می شیم با تشریف فرمائی خودتون مزین کنید و کلبه مجازی دخترم رو با گذاشتن یک نظر و یادگاری جلوه زیبای ماندگار بدید. منتظر شما هستیم.
گیلدا
8 تیر 95 16:22
ای جونم چه شیرین زبون شده ایشالله تو پروژه پوشکم همکاری میکنه به زودی میگیری و راحت میشی. من دیگه گیلدا رو از پوشک گرفتم
مامان فدیا
پاسخ
وااای خوش به حالتون کاش مدل گرفتنشم تو وبلاگتون میذاشتید
مامان آنیسا
20 تیر 95 16:06
خاله قربون این مموشک شیرین زبون که با حرف زدناش دل میبره حسابی
کیان
21 تیر 95 14:54
آدرین جون خوبه که غذا خوردنت بهتر شده آفرین چقدر هم شیرین زبون شدی من که فعلا فقط اول کلمات رو میگم راستی من هم عاشق هوم کارتون پو تی کو یا یک همچین چیزی جم جونیور هستم .میگم اگه عکس قابل پخش از آتلیه داری برامون بزار ببینیم خوش تیپ
مامان فدیا
پاسخ
ممنون دوست جونی اره دقیقا منم عاشق پوکویو هستم چشم عکسم میذارم خیلی زوووود