آدرین آدرین ، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

آدرین مموشک مامان

من چقدر خوشحالم

1394/10/16 12:07
نویسنده : مامان فدیا
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام پسر نازم ببخشید که خیلی دیر شد واسه پست جدید بجاش با کلی خبر اومدم

اخه به صورت کاملا یهویی و بدون برنامه قبلی خونمونو جابجا کردیم niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

بله بله والا ما هنوز خودمونم تو شکیم اخه همه منتظر بودیم که مامان جون و باباجون جابجا بشن و بیان کرج اما انقدر اون اقاهه که خونشونو گرفته بد قولی کرد که دیگه همه خسته شدیم و این وسطا چون من باهاشون هی میرفتم بنگاه واسه پیدا کردن خونه دلم خیلی هوس جابجایی کرده بود اخه خونمون دیگه واسمون کوچیک بود و شما اصلا جایی واسه دویدن نداشتی و حتی من واست از اون کامیون گنده ها که خیلی دوست داشتی هم نمیتونستم بخرم

اما یه شب با بابایی نشسته بودیم بهش گفتم میای عکس خونمونو بذاریم تو دیوار شاید فروش رفت (اخه همه میگفتن خرید و فروش خیلی سخت شده و بازار خوابیده) خلاصه عکس گذاشتن همانا و همون هفته فروخته شدن خانه همانا و جالب اینکه خانم خریدار کلا 3 هفته وقت داشت واسه جابجایی و حالا تو مارو مجسم کن نمیدونستم وسیله جمع کنم یا دنبال خونه بگردم یا دنبال کارای وام گرفتن باشم و خلاصه این 3 هفته پر از استرس تموم شد و ما یه خونه قشنگ که سالن خیلی بزرگی داره پیدا کردیم البته چون بتونیم خونه نوساز بگیریم یه کم راهمون دور شده و از مرکز شهر و خاله لیلا و راه تهران یه کم دور شدیم اما بجاش خونمون خیلی قشنگ و بزرگ niniweblog.comniniweblog.com

واسه همین خیلی وقت ندارن فعلا این خبر رو داشته باش تا سر فرصت بیام خبرمهم بعدی رو بگم

 

ادرین مامان روز اسباب کشی

 

 

 


 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

گیلدا
17 دی 94 13:29
عزیزم خونه جدید مبارک باشه
مامان فدیا
پاسخ
ممنون
مامان حلما
19 دی 94 23:34
عزیزم مبارکه روزای خوش خرمی توش داشته باشین الهی بهترینها رو توش سپری کنید دعا کن خونیه منم زودی تموم بشه بریم اونجا که حسابی از این خونه خسته شدم
مامان فدیا
پاسخ
ایشالا زود زود خونتون اماده میشه که دیگه حلما جونی تو خونه بزرگ بدو بدو کنه و کیف کنه
مامان نیکان
27 دی 94 13:18
مبارک باشه عزیزم.خیلی قشنگه.راحت شدین.چه سالن بزرگی.آفرینبه سلامتی استفاده کنین
مامان فدیا
پاسخ
ممنون خاله جونم واقعا راحت شدیم
مامان آروین
14 بهمن 94 10:44
سلام خونه جدید مبارک باشه خانومی.